yellow

om någon är sämst på att uppdatera bloggar (efter allas vår älskade vän bisse) måste det fan va jag. jag vet inte riktigt vad jag har för mig, umgås med vänner, pluggar osv. på tal om plugg, äntligen börjar vi ledarskapare känna igen oss. alltså har plugget dragit igång ordentligt och min almanacka fylls på med nya prov, redovisningar, hemtentor o läxor varje dag. fy för skolan. imorgon ska jag o marica redovisa om pearl harbor på engelskan, jag ska säga lite roliga ord så det kommer nog bli en del fniss från vår sida. ha ha ha. tänker inte göra en sån riktig uppdatering som ni fick om helgen, men jag har sovit hos min underbara vän olivi iallafall det är värt att nämnas :) en annan sak, helgen blir bäst. särskilt fredagen hos moi med mina sjunollor. vet inte om vi bara stannar o myser eller drar vidare, men något kul kan man räkna med när det gäller oss! love you guys <3

BTW. hanna, jag har raggat upp typ 3 pers åt dig nu! :) 2 färg 0 klipp o en klipp!

over and out



it's always better when we're together

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAR DU RAGGAT!? tack slemmis, du är bäst <3

2008-10-01 @ 20:51:27
URL: http://hannathidholm.blogg.se/
Postat av: Marica

love you to! :D

hahah eller hur! ÄR glad att du ska säga det fina rimmet o inte jag! Fast det är nog bara vi två som tycker det är kul men ändå :o :)

2008-10-01 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0