trouble in here

Yes, I'm a whole lot of touble, baby
Just like a kid in a candy store
Well, I'm nothing but trouble, babe
Now since the day that I was born
Well, I'm as good as it ever gets
Give you something you won't forget


:)

idag var jag på Väla&IKEA med min mamma och syskonen eftersom dom är lediga idag och imorgon.. Det var iallafall mysigt! Köpte inte alls mycket, 2 Coldplayskivor: X&Y och A rush of blood to the head. Har låtarna på datorn och sådär men jag älskar att ligga hela natten med en skiva på repeat :) Sen så råkar ju Coldplay vara bäst! Köpte också en svart klänning med dragkedja fram och en kjol/klänning båda från Gina. Skitsnygga att "klä ner" till vardags med converse, leggins och mysiga koftor, eller att "klä upp" tillsammans med strumpisar och pumps. I like! Vi va också inne på IKEA en stund, kollade runt för inspiration höhö och åt kötbullar. En väldigt mysig dag faktiskt.

igår hälsade jag dessutom på hanna uppe på sjukhuset, och som tur är så är hon hemma nu! tänker på dig snutt <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

emma du är bäst bäst bäst bäst <3

och det var jättemysigt att du kom :)

2008-10-28 @ 15:38:40
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0