torn

inte mått så himla bra idag, haha. men det är smällar man får ta. men det kanske ni förstod om ni läste inlägget från gårnatten.hih. hade somsagt jättekul hos maja :) grattis igen älskling <3 god mat, dricka, trevliga tjejer, spel, musik o dans! perfekt och askul. sen in mot stan och träffa folk, bm osv. sen så hände tråkiga saker. är så trött på att inte få sköta mig själv ska ni veta. jag klarar ju mig. du valde ju att lämna mig, då valde du att ta ett steg bort från den platsen där man har rätt att säga ifrån. tyvärr. spelar ingen roll att jag kanske innerst inne älskar dig och allt det där. det ger inte dig någon jävla ursäkt att hålla på så som du gjorde igår. för DU valde bort mig, inte tvärtom :) min bakisdag har spenderats med att städa och rensa. haha (!) måste ju låtsas va pigg inför mamma. har också varit på max med sanne, perfekt när man mår så. sett andra avenyn osv. tänkte nana nu. imorgon ska jag nämligen till varberg tillsammans med caroline och josefine och se fredrik reinfeldt! <3

Well you couldn't be that man that I adored
You don't seem to know or seem to care what your heart is for
I don't know him anymore



jag älskar dig maja, min 18-åring

Kommentarer
Postat av: Hanna

miss you <3

2008-10-20 @ 16:47:05
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0