that's not my name

marica min sköna detta är endast för dig för att du har så tråkigt, ett inlägg med bara nonsens

jo var ska vi börja? först och främst så har det ju blivit höst nu, det har väl ni alla känt idag? det har verkligen varit iskallt och jag hade knappast klarat mig utan vantarna idag. visst är det mysigt med höst o allt det där, hade knappast klarat fler tråkiga dagar utan årstid, ni vet när det är typ varmt för årstiden men ändå grått. tråkigt. men en perfekt höstdag ska innehålla sol också, det va ska kallt och krispigt i luften så man får rosiga kinder, men med en strålande sol på himlen också! sen ska man hoppa runt i höstlöven med någon man älskar typ. (i mitt fall någon av mina söta vänner, nina är du på?) nu känner jag mig väldigt poetisk, vilket jag faktiskt kan vara ibland om ni inte visste det. jag hittade en dikt jag skrev i typ 7:an häromdagen, det va ganska söt faktiskt. ska nog anstränga mig med att skriva den här när jag packat upp boken.. tror det hade varit spännande för er att se vilken hemsk fjortis jag var. längst bak i den boken hade jag gjort en lista i sexan, och den hette: 10 saker jag ska göra innan jag slutat 7:an. Där fanns bla. "visa mig utan smink", "hångla i bara underkläder", "tälta med killar" och lite sånt med. hahahhaha ja ni ser. kan ni tänka det om mig? jag tror det märks rätt tydligt.. för nu börjar fjortisemma träda fram igen ur skuggorna. ha ha. jag tror jag bytte helt när jag träffade johan eftersom jag blev kär o allt det där, va ju bara 14 då.. sen levde jag det lugna mysiga livet med någon enstaka fest tillsammans med honom i mer än 2 år. det va verkligen underbara dagar och jag skulle inte byta bort dom mot att festa, aldrig. delar mitt livs fínaste minnen med johan från den tiden och det är jag glad för.. men nu när jag blev singel och allt så kändes det tråkigt att sitta hemma. så jag började hardcorefesta igen, haha. ni vet hela köret med fjortisfyllor, spyor, minnesluckor och dumma strul. skitdåligt och omoget kanske men min fjortisperiod blev ju så abrupt avbruten att jag tror jag hade en del att ta igen. höhö. sommaren va mest ett utspel för allt jobbigt jag upplevde, nu har jag lugnat mig. dock sitter festsuget i och jag längtar alltid efter en vild helg med tjejerna, så kände jag inte förut. då ville jag mest ha mys med johan. men så är det ju när man har förhållande. personligen orkar jag inte med sånt nu, kärlek ni vet. mitt hjärta krossades ordentligt i somras och jag är inte känslomässigt redo för det, det kommer väl.. men när man ser alla fina par, som t.ex. marica och fidde (95% säger jag) så hoppas man på kärlek iallafall. för kärlek är det finaste som finns. Men de finaste jag vet nu är mina vänner, och en särskild plats har mina sjunollor. haha. kommer er närmre och närmre nu var och en, träffat marica, lisa, nina och ninni en och en detta lovet och det är så mysigt. jag älskar er.

det va allt flummande för idag, hoppas du njöt marica. :D

en låttext också, så ni känner igen er eftersom jag alltid har något från en låt i varje inlägg:

Keep it on a roll, only god knows
If I be with you, baby im confused
You choose, you choose
Im not lovin you, the way I wanted to
Where I wanna go, I dont need you
I been down this road, too many times before
Im not lovin you, the way I wanted to

Kommentarer
Postat av: Marica

ÅH ! vad du är söt!! (hahaha 95% xD )

2008-10-30 @ 23:50:24
Postat av: nina

Ja, varför hoppar vi inte lövhögar? :O

hm, vi får ta det nästa höst ems!

iaf, det var mys igår och du är underbar! <3

2008-10-31 @ 11:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0