shiver

So you know how much I need you..
But you never even see me, do you?

hej kompisar (ni som fortfarande läser eftersom jag knappt uppdaterar) fick lite skäll av både nina & marica idag över att jag inte uppdaterat så lovade dom en idag. Känns så tråkigt bara, att sitta och skriva sida ut och sida in om vad jag gör om dagarna.. tror inte det intresserar er alls ärligt talat.  :) Men jag kör en liten sammanfattning ändå. I söndes pluggade jag.. lite iaf. va tänkt att jag skulle pluggat hela dagen eftersom vi hade ett grymt stort prov om antiken i litteraturhistoria i SvB i måndes. Men jag pluggade bara lite.. sen va det så bra tvprogram, OTH, Gossip girl, Andra avenyn x3. så plugget sköt jag tyvärr åt sidan precis som jag alltid gör. I måndes började jag lite på hemtentan i psykologin och det fortsatte jag med igår.. ska göra klart den nu tänkte jag. Den ska va inne före 23.59 idag så det är väl på tiden. Igår tog jag även en efterlängtad fika och runda på stan med jenni från gamla klassen, mycket mysigt för jag har saknat henne =) ska laga mat idag till familjen också.. och sen plugga. intressanta liv vi gymnasieelever har :( men jag måste ändå säga att jag älskar min dummisklass, har så roligt med er dagarna i ända. hur hade sture sett ut utan oss? fyfan. hände dock en del roliga men pinsamma saker i klassrummet idag. ha ha ha. om ni inte va där fattar ni inte, och det är hemligt :O en glad nyhet btw. ULS-kursen är klar. ÄNTLIGEN!! åh. är så nöjd med betyget också, fick mvg vilket ska vara rätt svårt.. så jag är för en gångs skull stolt över mig själv. :)

något negativt nu.. men man måste ju skriva av sig lite. idag blev jag ännu en gång rädd för mig själv. när något blir jobbigt för mig, jag blir stressad t.ex., trängd eller tänker på något som känns jobbigt. då händer något inne i mig. det känns som att jag fått ett ton över bröstet, jag kan knappt andas och det svartar framför ögonen. jag vet inte vad det är och vad som händer med mig så jag vet inte hur jag ska hantera det.. det gör mig så rädd att inte kunna kontrollera känslorna.

en positiv sak nu! ska gratta lite folk här. haha. i måndes fyllde min underbara skåning Sofia 18 år, grattis igen älskling! Idag fyller söta Jenni 17 år, grattis :D och imorgon fyller slemelie år, också hon 17, grattis :D sen fyller fler år men innan dess kommer jag ha bloggat!

over and out


detta var ditt val, alltså ditt misstag :)

Kommentarer
Postat av: Marica

hahaha, ulsen idag jaxD skratta så jag grät :D

2008-10-15 @ 17:00:19
Postat av: nina

hahaha!! :) ulsen! fy vad passande det hela var (Y)

2008-10-15 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0