saturday

woho. hade en mysig gårdag tillsammans med mina 5 brudar. (saknar dig bajsmkt carolina) vi åt fläskfilé o glass o massa. drack läsk o åt godis o pratade o massa. det va mysigt =) får se va kvällen bjuder på men något roligt blir det kanske :) får använda mitt nya smink då :D för er som inte vet så va jag o blev sminkad på make up store, fick med mig en hel del hem: 1 foundation, 1 puder, 1 rouge, 2 ögonskuggor, 1 kajal, 1 nagellack, 1 läppglans :D rensade ur sminkväskan en del sen vilken behövdes, och fyllde på med allt mitt nya. kändes mkt bra D: vad har annars hänt? inte så mycket faktiskt. inget speciellt iallafall. mitt liv rullar på och jag njuter verkligen. jag trivs och jag mår ganska bra. jag tänker inte ens på dig längre, knappt iallafall. jag hoppas du mår bra och att allt ordnar sig för dig, du förtjänar det bästa. du förtjänar att bli lycklig och du förtjänar kärlek. hoppas någon annan kan ge dig det jag inte kunde ge dig :) jag vill bara slippa kärlek nu, jag vill fokusera på mig själv nu och se till att jag blir lycklig först med mig själv. den kärlek jag behöver är från mina vänner och familjen, och tro det eller ej men det räcker för mig. ha en trevlig helg

over and out


Kommentarer
Postat av: nina

<3 till dig!





mysig dag igår, hoppas det blir lika bra ikväll! ;D

2008-10-04 @ 16:43:13
Postat av: Maja

<3

2008-10-04 @ 17:05:52
URL: http://majanicklasson.blogg.se/
Postat av: Sanne

I LÖV YOU

2008-10-04 @ 18:24:23
URL: http://sanfemling.blogg.se/
Postat av: Marica

Tack för i fredags sötnos :D <3

Hade ni det kul igår? :)

2008-10-05 @ 12:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0