release me

helloo kompizar. long time no see. =( tur som fan att jag bara bloggar för mitt egna nöjes skull o ingen annans. tänka sig om typ kenza skitit i att blogga såhär... ojojojojoj. då hade det blivit uppror i bloggvärlden. ärligt talat så gör jag andra saker så jag tänker inte direkt att jag ska blogga när jag väl är hemma. då pluggr jag, ett annat roligt nöje. (NOT) eller försöker plugga iallafall, inte direkt mitt grej alltså. Rk-provet gick helt ok i fredags ändå, trots att jag inte riktigt lyckades plugga.. men man ska aldrig hoppas på för mycket. jag är en riktig pessimist och det mår jag bra av, förväntar mig inget så då kan jag inte bli besviken. helgen iallafall, igår va jag o carolina ute i eldsberga, hos marica ♥ skulle festat men en del saker kom ivägen och ingen av oss orkade tillslut. nu på lördagsdagen har jag varit på eurostop och sen "pluggat" med nina & ninni ♥ (vi måste lära oss!!) nu på lördagskvällen kom ninni hit, vi åt plankstek & marängsviss och kollade eva&adam :D sen mötta vi upp nina och gick till furet där david + andra killar va så kollade vi fotboll =) sverige suger btw. aldrig ska vi lyckas vinna :O imorgon ska jag verkligen försöka plugga på svenskprovet. antikens grekland. fyfan säger jag bara så jävla tråkigt .. tur att calle wedar inte läser min blogg :D så om jag ska summera min helg har den varit jättelugn och skön vilket jag behövde. för trots att mina levervärden nu är ok så är min kropp inte pigg än. så festa varje helg funkar inte än för mig. längtar dock tills tisdag nästnästa vecka. ha ha ha. då ska vi typ festa hos felix innan skolan och föreläsningen gerd har fixat. då kommer hon bli stolt över oss. HAAAHA


zlatan ♥ emma

over and out


Kommentarer
Postat av: nina

HaHA! fan vad skoj om det blir på tisdag. gerd kommer bli så glad när vi stinker alkohol och ser ut som fan och inte orkar bry oss om något!



och du är snygg och så himla bra!! <3

2008-10-12 @ 10:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0