rättegång

rättegången va spännande! vi såg ett misshandelsfall, ett fall där en man slagit sin sambo. först startade rättegången, målsägande (kvinnan) fick ge sin version osv. och den tilltalade (mannen då) hade sen valt att vara utan försvarare, men mitt under förhandlingarna så ångrade han sig :O så det blev paaaaus. då såg vi typ den snyggaste man jag sett, min framtida maaake. en extremt välklädd åklagare, snygg kostym och rosa skjorta. inte nog med det, han pratade skånska och va trevlig, + statusjobb med pengar. ME LIKE. han ska bli min en dag :) sen skulle allt tas om när den tilltalades advokat kommit och sen när vittnet hördes fick jag gå, skulle ju hinna luncha med morfis. åt en varsin god sallad på barmezzo. :) växlade in mina mynt också. sedan åkte jag till frisören :) klippte till håret och slingade det. är nöjd som vanligt. nu ska jag käka och fixa mig, sen bär det av till sofia :)
ha en trevlig kväll! bilder på håret kommer imorgon

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0