puss

nu när jag ändå är pågång här och skrivt 3 blogginlägg på typ 15 mins så kan jag tillägga 2 saker :D

1. GRATTTIIIIIS UNDERBARA ÄLSKADE FINASTE SANNE PÅ DIN 18-ÅRSDAG!! JAG ÄLSKAR DIG <3

2. Det som sades på julshowen, det där internskämtet om att vi ledarskapare alltid pluggar osv, fyfan va sant det är. idag på hemvägen kom jag på att jag inte skulle behöva plugga alls idag, inget prov, inte ens en läxa!!!! och jag blev helt överlycklig och kunde knappt tro att det va sant. DÅ är det illa mina vänner

Kommentarer
Postat av: Marica

meeen jag har ju spanska till imorgon :( Men nästa veeecka--- åh frihet! :D

2008-10-23 @ 19:42:33
Postat av: Hanna

iih, ja färgen blev jag jättenöjd med (a) <3

2008-10-24 @ 17:27:09
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0