morr

Igår va jag i Harplinge hos Lisette :) Vi kollade DHW, film och så färgade jag hennes hår brunt :) det blev väl jättefint på henne, men hon har ju haft det förut så det kändes inte ovant att se henne sån. Jag är ganska nöjd med resultatet eftersm det faktiskt va jag som färgade det o allt! ;O mysigt att va där, träffas knappt med skolan o allt ;O jag fick låna hem Mamma mia på dvd! :D asbra kvalitet med undertext o allt. har sett den 2 gånger nu på 12 timmar :O ska se den typ 3 gånger till minst idag! den är så grymt jävla bra, jag typ gråter och ryser när jag ser den. och ni retards som inte sett den än, SEEEEEEEEEEEEEEEE DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0