Love is all we need?

Nu de senaste dagarna har jag ju faktiskt börjat känna en för mig obekant känsla.. En känsla som jag inte känt på så länge att jag knappt minns. Jag har känt mig lycklig. Jag har känt mig ovanligt glad den senaste tiden, inga tårar och inga deppiga dagar i sängen. Jag har istället skrattat, festat, haft roligt och njutit av livet. Men jag har nog varit ganska så omedveten om att jag faktiskt sakta med säkert lärt mig känna lycka igen, fram till i onsdags. Jag hade haft en underbart mysig kväll tillsammans med Oliven, vi hade varit på bio och sett High School Musical 3. När jag skulle gå hem sen så va det iskallt och regnet piskade, men jag kom på mig själv med att gå där med min iPod och le för mig själv (?) och det är något jag inte gjort på månader! Nu för tiden känns allt så mycket lättare, bara att vakna och gå upp ur sängen känns liksom okej nu, för jag vet att jag ofta har en underbar dag framför mig tillsammans med mina underbara vänner, mina vänner som kom från väntade och oväntade håll och räddade mig från hålet jag föll ner i när du lämnade mig. Hållet jag nu klättrat upp ur, ibland tror jag att vi har bytt plats du och jag, för det känns som att du faller djupare samtidigt som jag klättrar högre.


Men visst, ibland så tänker till och med jag som är väldigt anti-killar för tillfället att jag också skulle vilja ha det där tillbaka. Jag vill känna känslan av att vara kär igen, jag vill känna känslan av att vara älskad igen. Jag vill liksom vara någons luft, känna mig behövd och vara den någon bryr sig mest om. Men såhär känner jag bara ibland.. idag är väl en sådan dag då. För oftast känner jag mig så jävla nöjd med allt, allt är perfekt. Förutom att jag precis som alla behöver lite fysisk närhet ibland, höhö. Men eftersom det känns som att något saknas, en bit av mitt hjärta så har jag länge undrat vad som saknas, Vad det är som jag behöver? Är det dig jag vill ha igen? Jag har tänkt på det ett tag, och svaret är nej, du är inte  den jag behöver längre, och det skrämmer mig lite.


a happy happy girl, with a happy happy smile


Kommentarer
Postat av: olivia

<3

2008-10-26 @ 10:09:02
URL: http://oliviajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0