i should have started running a long long time ago

har varit på utbildningsmässan en stund idag, den som va på bibblo för alla nior. man skulle försöka "locka" elever till sitt program osv. det vet jag inte hur det gick, men jag va sjukt otaggad eftersom jag precis vart på vårdcentralen och tagit leverprov. så jag med stod där och drack mineralvatten och pratade med jenny. haha. iaf, jag får hoppas att mina levervärden sjunkit nu så jag kan vara med på idrotten och allt sånt och äntligen klassas som frisk. jag tror jag får beskedet imorgon.. och det är fan va man måste plugga, just nu sitter jag med rättskunskapen. konsumentköplagen, konsumentkreditlagen, konsumenttjänstlagen.. ååh. jag blandar ihop allt, alla begrepp o allt sånt. men det får gå som det går. har märkt att jag blivit sjukt omotiverad till allt som gäller skolan, det mest ambitiösa jag gjort nu på sistone är att jag bestämde att lördagen blir vit så jag kan plugga svenska på söndag. mysigt med prov både fredag & måndag. HEHE NEJ. imorgon ska jag till kuratorn igen, ska bli skönt. går egentligen inte dit för att jag är deppig eller något sånt. känner bara att jag har en del problem och jag behöver någon utomståendes åsikter och stöd. känner också att en del problem är olösliga utan hjälp. men jag tror det hade varit bra för alla att prata med någon, särskilt vi på gymnasiet eftersom man blir så stressad då och för mig är ett samtal varje vecka som en slags stresshantering. ska se till att göra min "läxa" ikväll också som jag fick av pauline. tänkte faktiskt festa med brudarna imorgon, ska bli skönt att få släppa allt. då är ju ett prov dessutom avklarat. och det är bara 11 skoldagar kvar innan lovet bythewaay.

och det är jobbigt när jag tänker på dig och på vad som gick fel. för tro mig det gör jag än. och som bisse skrev på någon sån löjlig lista på min bilddagbok. tror frågan var: är jag kär? så skrev hon: om jag känner dig rätt så försöker du nog övertala dig själv att du hatar istället för älskar. hon kunde inte ha mer rätt.. det där är jag i ett nötskal. önskar bara att jag kunde släppa båda känslorna och vara likgiltig inför dig istället för att känna ett virrvarr av känslor.

over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym Polestar

Fan va söt du är! Nice blogg föresten! Ha de

2008-10-09 @ 19:41:36
Postat av: Hanna

snutt <3

2008-10-09 @ 20:26:15
URL: http://hannathidholm.blogg.se/
Postat av: Joey

vad bra :) Du kommer också att fixa det :) Det har tagit över ett och ett halvt år för mig.. Hoppas det gick bra idag! :)

2008-10-09 @ 20:27:37
URL: http://joohannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0