I ain't missing you

vet ni en sak?
Jag är lycklig
utan någon kille vid min sida
Jag är lycklig
med mig själv
Jag är lycklig
för att jag är så självständig
Jag är lycklig
med hjälp av mina underbara vänner
och världens bästa familj
Jag är lycklig
utan dig
Jag är lycklig
utan att ha en direkt anledning
Jag är bara så jävla lycklig

om jag bara vetat att jag skulle kunna må såhär bra i framtiden då när jag mådde som värst. då hade allt varit så mycket lättare då. För jag hade ju vetat att allt skulle bli okej fast det va så svart. Men jag tror att man måste falla för att kunna klättra högre. och nu är jag högre upp än någonsin! :)


saknar er älsklingar. vi3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0