det går bra nu!

japp det går faktiskt bra nu, och det känns så jävla bra!

hade en jättejättemysig dag tillsammans med nina igår :) det var första dagen på ungefär 2 veckor som ingen av oss behövde plugga(!!!!!) så vi hade bestämt oss för att ha en mysdag =) Jag slutar ju före de andra på torsdagar så jag åkte hem en stund och kvart över 4 tog jag bussen med nina till eurostop, där köpte vi choklad och chips+dipp :R sen åkte vi hem till henne :) där låg vi i sängen och tjockade oss, pratade, planerade gästlistor osv, jättemysigt! sen innan jag skulle hem tog vi en promenad med wilma ♥ hela dagen var väldigt välbehövlig, nina är underbar! bäst & min. love you :)

            

nu klockan 8.45 ska jag möta en hel del personer från klassen, eller de som går i min rättskunskap :) vi ska nämligen på rättegång klockan 9 idag. ska bli jättespännande, jag, nina, caroline & marcelo fick turen att se ett misshandelsfall! muchos intressant. tänk så är det någon man känner? haha. efter det blir det lunch med morfis som vanligt, och halv 3 är det dags för frisören :D ska klippa av litegranna på längden, håller ju på att spara! ska sen klippa upp det, ge det lite form och volym och fixa luggen. jag ska dessutom få ljusare slingor :) mitt hår är nog det jag är mest nöjd med hos mig själv så det är känsligt. haha. efter det ska jag och Ak fixa något till Sofia som vi ska fira ikväll :)  Frida O kommer även hit från fbg så hon ska sova hos moi.Ska bli en najs kväll! Imorgon ska jag fixa present till Maja som fyller på på söndag, ska på födelsedagsmiddag hos henne imorgon :) under 2 veckor i oktober fyller 8 personer år. så det är stresssigt! november är inte bättre :( ha ha. nej nu måste jag klä på mig :O snart ska jag ju gå!

over and out

Kommentarer
Postat av: NINA

aw. du är så himla söt, sitter här och småler! ^^

tjockisdagar behöver vi allihopa, speciellt utan plugg! tjoho! :D

du är bäst, emma!

älskar dig <3

2008-10-17 @ 08:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0