but that was when I ruled the world

Detta är egentligen ingen ny upptäckt, men Chris Martin måste vara den mest geniala musiker som finns. Texterna, melodierna, allt. Sammansättningen av allt är perfekt. Coldplay är det bästa bandet ever. Bara jag hör deras låtar så ryser jag och blir nästan tårögd. Texterna är så starka och den perfekta sammansättningen av orden berör verkligen. Låten Fix you är ju väldigt spelad... men jag måste ändå säga att den måste vara en av de mest geniala. Texten är helt jävla makalös, jag blir lika rörd varje gång jag verkligen lyssnar på den. så jag vill hylla coldplay och chris martin, bästa musikerna någonsin ♥         


Kommentarer
Postat av: Hanna

HEJ EMMA

2008-10-16 @ 18:18:25
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0