7 things i hate about you..

hej kompisar. jag tror jag berätta för er om min fredag så nu är det väl dags för lördagen :) va på soffjakt o så med moder jord + lars först. sen vid halv 7 tiden kom lisa hit, sen kom även nina :) jag åt pizza o sen drog vi oss till ninnis place. det va en massa flängande verkar det som. för sen drog vi till wendela o där stannade vi kvällen ut! det va grymt trevligt, både nytt folk, mina "nya" vänner, + några gamla hallägravänner. bestämde senare med amadeus att vi alla ska ses snart. oki sanne? o ni andra :) haha. det va fett kul där iallafall, sån lagom kväll. träffade även en amerikanska där, så våra engelskaskills tränades, askul. tog taxi hem med 8 andra typ kvart över 2 och vi betalade inte ett öre (A) min söndag va lika seg som vanligt, eurostop, fika, försök till plugg, tv och onyttigheter. har spenderat hela min eftermiddag på bibblo med caroline, felix & deniza. även en del med emelie och gustav. vi har pluggat. :D skola från 8.10-15.40, sen direkt bibblan till 6 så nu är min hjärna slutkörd. INGET PLUGG IKV :D ska kolla AA tänkte jag :) fan va jag trivs med livet nu, ärligt talat. allt flyter på. asmkt plugg men det klarar jag, träffar mina vänner, festar, myser och har kul! gör så mycket att smärtan i hjärtat typ försvinner. tränger bort det iallafall, och det är skönt :)

juste, carolina är hemma :) och hon hade med sig något till lilla mig från new york..



250 kr fick jag betala för dom :D inte illa när dom kostar 600 här =)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0