superhuman

min gårdag blev mysig och väldigt lugn, vilket inte alls va planerat från början.. men våra planer ändrades så det är idag som vi ska festa istället. works with me! segade halva dagen igår innan jag mötte bakfull sanne för en fika och massa snack, det va mysigt <3 sen gick jag hem och satt här ett tag och helt plötsligt hade jag och hanna bestämt att jag skulle hem till henne (runt halv 6 tror jag) och då va marita redan i stan så det va bara för mig att ta mamma mia och springa ner, sen åt vi tacos, godis, kollade film såklart och lyssnade på coldplay och pratade som fan till klockan 2. sjukt mysigt verkligen, och något båda behövde tror jag, sån deep shit :) hanna har jag känt sen vi va rikitgt små, typ 9, men vi började umgås med i sexan så det är lite mer än 5 år sen. jag kan ju ärligt säga att jag inte föreställde mig att vi skulle ha så bra kontakt nu när vi slutade 9.an, men att vi har det är jag grymt glad över! för hanna är bäst <3

iallafall, idag. dagen vi som tog det lugnt igår väntat på. är bara lite rädd att mina höga förväntningar ska sabba, fast vad kan egentligen gå fel när jag är med mina brudar? ha ha. vi ska iallafall vara några stycken i tobbes stuga utanför simlångsdalen haha. känns skönt att åka från halmstad till skogen och bara festa som fan med roligt folk. vi ska sova där också så man slipper åka hem i det tillståndet. hah hoppas ikväll blir naaajs!!

nu ska jag ut till pappas grav och någon annan med mamma, tända ljus och sådär. känner att jag behöver det :)
imorgon får ni en uppdatering om dagens/nattens bravader ;O

Kommentarer
Postat av: Hanna

FYFAN VAD DU ÄR BÄST <3

2008-11-02 @ 13:52:19
URL: http://hannathidholm.blogg.se/
Postat av: Sanne

I LÖV U

2008-11-05 @ 16:28:25
URL: http://sanfemling.blogg.se/
Postat av: Hanna

men uppdatera någon gång din jävel

2008-11-07 @ 14:50:35
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0