söndrum

nu är det så att jag inte kommer ha tid att uppdatera nu heller. vet inte om jag ens sagt till någon att jag ska flytta imorgon.. vi ska flytta tillbaka dit vi bodde förut typ, nästan precis där. söndrum alltså. :) saken är den att jag tror att jag glömt säga det till typ alla? vi köpte huset för typ 6 mån sen och då tänkte jag inte ens på det bara för att det va så lång tid kvar, och nu sitter jag här och ska flytta idag/imorgon och det har jag typ inte sagt tll ngn alls. men nu vet ni. ska även hem till marica på klassfest ikväll :) så det blir fettös och bakfylla under flytten. hahah. men iallafall, nu vet ni varför jag inte kommer uppdatera nu heller (så tro inte att jag dött eller något)

puss på er
/snart söndrumsbo

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag kommer och hälsar pååååååå :)

2008-11-16 @ 12:40:30
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0