eyeyeyeyey

hej kompisar :)
long time, no see
sitter här i skolan nu med min beztiizz Ninni. Vi skriver på våra historiaarbeten, på engelska ;O jag ska tydligen skriva om Gustav III men det går sådär. Är på min femte rad :( och det ska in på fredag, ooops

och min flytt har gått jättebra, är nu somsagt söndrumsbo igen och tar bussen varje morgon o eftermiddag. det funkar skitbra :) trivs verkligen! ni får hälsa på ;O det enda problemet är att vi inte har internet.. :( (därav bristen på blogginlägg) det kommer senast på tisdag nästa vecka och sen LOVAR jag att bli aktiv igen så ni får läsa om mitt oerhört intressanta liv. har hunnit med en hel del festanden, plugg o mys med vänner sen jag sist skrev, och en flytt :O

HA DET BRA SÅLÄNGE =)
au revoir

Kommentarer
Postat av: olivia

soon we'll be grannar duvet :D <3

2008-11-26 @ 23:19:15
URL: http://oliviajosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det va som fan, söndrumsbo igen, ses snart!?<3

2008-11-30 @ 22:44:31
URL: http://fridaodinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0