you're the only one who can rescue me, from me

när ska denna klumpen i magen försvinna? o när ska detta tryck över hjärtat försvinna? jag kan knappt äta och har svårt att andas. jag vill bara kräkas upp allt och må bättre
men det funkar inte..

det där tjafset om att det finns fler, ni vet "det går fler bussar" o sånt. det stör mig, det gör mig ledsen
OM MAN INTE VILL HA NÅGON ANNAN DÅ?!
och att man snart kommer må bra. jag veeeet att jag själv sagt så till folk, att det känns skit nu men att det kommer gå över. men tror ni det känns så för mig nu? naaae inte riktigt va.

det enda rätta nu hade varit att försvinna härifrån och aldrig någonsin komma tillbaka, aldrig. slippa tänka på vårt liv tillsammans, och på dig, och på hur mycket jag älskar dig. jag kan inte stanna här om jag ska släppa det, allt påminner mig om dig, varenda fjuttig liten sak. parkbänken i parken (konstigt), alla filmer, oc, min cykel, promenaden vid nissan, min data, mitt kök, min dusch.., all jävla mat jag ska äta som vi ätit tillsammans kan jag inte äta, bananer, snus, semester, sömn, parfymer, underkläder, att jag börjat fjälla lite, lakrits (som du inte tycker om), wii, MIN SÄNG, kudden som luktar som du, alla kläder jag köpt med dig, STOCKHOLM min stad.., frösakull, stranden, öl, skateboards, mys, videomix, plaka, kinesmat, snö, vår mysiga helg, turkiet, bohuslän, solnedgångar, skriva i sanden. ALLLT JÄVLA SKIT PÅMINNER MIG OM DIG, ska jag inte ens kunna försöka må bra??!?! allt jag gör får ju upp dig i tankarna, därför måste jag på något sätt komma bort.

jag vet inte hur men :/

Kommentarer
Postat av: nina

So that's how I learned the lesson

That everyone's alone

And your eyes must do some raining

If you're ever gonna grow

And when crying don't help

You can't compose yourself

It's best to compose a poem

An honest verse of longing

Or a simple song of hope



That's why I'm singing baby don't worry

'Cause now I got you back

And every time you feel like crying

I'm gonna try and make you laugh

And if I can't

If it just hurts too bad

Then we'll wait for it to pass

And I will keep you company for those days so long and black



<3

2008-06-24 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0