young and hopeless

Köpenhamn igår med emelie & caroline, det va grymt kul. Särskilt tågresan hem ;D hahah. köpte inte så mkt dock, det är en sjukt dyr stad! men det skönaste var att bara komma bort härifrån!! jag slipper tänka då. för nu, så fort jag kommer innanför dörren hemma så tänker på dig igen. på mig,dig,oss. allt som jag kunde ändrat för dig, om jag bara fått en chans av dig att visa det. jag kan vara bäst. sorgligt ändå, att man sitter och väntar på någon som aldrig kommer komma tillbaka. jag kommer bli gråhårig av detta. och typ svälta, det gör liksom ONT i magen och det känns som att där finns en stor klump. På tal om mat så ska äta lunch med morfis nu, vet inte ens om han vet vad som hänt, hur säger man det? mamma får sköta allt sånt.

Can you help me remember how to smile
Make it somehow all seem worthwhile
How on earth did I get so jaded
Life's mystery seems so faded


/ Emma - i can never love again,

Kommentarer
Postat av: Caroline

vi hade sjuktkul i köpenhamn! det får göras om tycker ja ! <3

2008-06-28 @ 20:40:01
Postat av: Anonym

Köpenhamn I'll come back to you ehum.. sometime!? :D

2008-07-07 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0