where do broken hearts go?

hej punghuvud
hah
jag har jobbat idag, 8 timmar fyfasen :( är sjuk med så
men vi sålde typ ca 3500 liter jordgubbar, inte illa ;)
det är skönt att jobba, då tänker man inte
alltså gråter man inte
har bara gråtit en gång idag (?!?!?)
mirakel typ
men det va skönt att prata med dig inatt.
det hjälpte lite tror jag

sen idag efter jobbet har jag träffat sanne <3
hon är en underbar vän, lite störd dock.. =D
mer än 8 års vänskap nu :)

jag älskar för övrigt bsb
aka backstreet boys
aka bakgårdspojkarna
sjukt namn om man tänker efter
vad fan är en bakgårdspojke?
ngn som ligger o sover i en pissränna på en bakgård elr?
ser det framför mig, små bsbpojkar som e asäckliga
iaf nog med mina sjuka fantasier

liksom
i know it's to late, but i want it that way
så känner jag. u know i love u, and i always will

puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Sanne

HAHA DU ÄR UNDERBAR SJÄLV ÄLSKLING.

<33333333333333333

2008-06-20 @ 13:48:56
URL: http://sanfemling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0