ska försöka ...

ska försöka starta om nu, och skriva av mig lite
jag behöver det. särskilt nu
allt går åt helvete och jag undrar allvarligt talat hur jag ska orka

inte det att jag inte klarat något förut
jag och motgångarna har varit bästa vänner, men det var förut
innan jag träffade dig
mitt liv vände då, jag var nere på botten och du fick mig att flyga högt
tro det eller ej, men du gjorde mig till den lyckligaste i hela världen
fram tills idag
trots motgångarna vi haft, som alla par haft, så slutade jag aldrig älska dig
tvärtom så älskade jag dig bara mer och mer, min värld kretsade kring dig, kring oss
jag har nog inte varit en lätt person att vara tillsammans med
jag är sur, gnällig, envis, uppmärksamhetskrävande, svartsjuk, irreterande, bossig
och ärligt talat, jag förstår dig,
som jag sa så skulle jag heller inte vilja bara tillsammans med mig
nu när jag ser tillbaka
hjärtat gör ont
själen värker
magen vänder sig
jag vill bara kräkas upp all ångest
jag är beroende av dig, som en pundare är beroende av sitt knark
som du är beroende av ditt snus
ditt hår, din lukt, din närhet, allt saknas mig
nu har jag rensat bort dig, för tillfället iallafall
sakerna är borta från min syn i rummet
det gör för ont att se dom
mitt hjärta krossas gång på gång när jag blickar på parfymerna,blommorna,kramdjuren och bilderna
varför?
jag är för dålig antar jag, jag är inte värd kärlek

Kommentarer
Postat av: Sanne

Du är långt ifrån dålig. Du är vacker,snäll, omtänksam, rolig, otroligt underbar och du är min vän. Det glädjer mig ska du veta. Jag älskar dig. du är värd mkt!

2008-06-17 @ 23:21:42
URL: http://sanfemling.blogg.se/
Postat av: Carolina Heinsvig

Emma jag vet hur ont det gör, men jag lovar dig det blir bättre med tiden. Och du är absolut inte dålig! Bara för att det känns som att hela din värld går under just nu så vet jag och jag tror du vet innerst inne att du kommer klara detta. Hjärtesorg är en sak i livet som man måste gå igenom. Efter detta kommer du bli så mycket starkare! Jag vet att vi inte har pratat på länge, men jag finns här för dig Emma. Du är inte ensam!

2008-06-18 @ 00:04:06
Postat av: Slemelie

Emma! Du fick mig att börja gråta! Du ska se att det löser sig! Du har vänner som tar hand om dig. Och du är INTE dålig, tvärtom!

Vi måste hitta på något kul! Jag vet att det kanske känns meningslöst och det hjälper dig inte att glömma, det kommer du aldrig. Men det hjälper dig att inse att vi alla finns här för dig!! <3<3

2008-06-18 @ 10:46:15
Postat av: Nina N.

jag önskar att jag kunde finnas till mer för dig nu. så därför vill jag att vi träffas så snart som möjligt? du är verkligen inte en dålig person, men alla har sina dåliga sidor - och det är väl det som gör oss unika? DU är unik. och det är det som jag gillar hos dig. du vågar.

men nu när det är som kanske mörkast så vill jag bara att du ska veta att jag faktiskt finns här för dig. kanske inte fysiskt, just nu i alla fall (förhoppningsvis om någon dag). men jag tänker på dig och kanske har jag aldrig känt just den kärlekssmärta som du känner.

men emma. du är underbar <3

2008-06-18 @ 12:16:59
Postat av: Sofia

Du är värd all kärlek som finns, Emma Lindholm! Och du har så himla många som älskar dig och bryr sig om dig, glöm aldrig det! Du fixar detta, du är stark, det vet vi alla.

2008-06-18 @ 17:09:28
Postat av: Berry

Emma, jag vet hur mkt du gillar/gillade Johan. Men försök se framåt, jag tycker om dig mkt, vill dig bara de bästa.



Kramar från världens bästa Farmor!

2008-06-18 @ 17:55:23
Postat av: Sandra

Lilla vännen, det gör ont att läsa det här. Även om inlägget är skrivet för ett tag sen så antar jag att det fortfarande gör förjävla ont. För av egna erfarenheter fortsätter hjärtat att värka i månader. Men det är bara att resa sig upp gång på gång efter ett hårt fall, försöka ge världen ett ärligt leende och se det positiva i saker och ting. Du fick dela en fantastiskt tid med en människa du verkligen älskade. Var glad för att du fått uppleva det istället och tänk inte tillbaka med en saknad eller längtan, utan med glädje. Försök iallafall. Jag lovar att man känner sig bättre bara av att försöka. Kanske snackar strunt nu, du kanske redan har hanterat allt det där jättejättejobbiga men om inte.. kämpa på! Du klarar det, det gör vi alla!

2008-07-30 @ 21:04:01
URL: http://sandrahemberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0