save me from this nightmare

den första natten över, ensam
ordet ekar inuti mitt huvud, jag är ensam
pratade med ak igår och hon hade helt rätt
igår, kändes allt overkligt, jag kunde knappt förstå vad som hade hänt
att min kärlek försvann ifrån mig, att jag blev ensam

nu börjar jag förstå

jag vet inte vad jag ska ta mig till
jag vill inte det här
jag gör vad som helst
fan va desperat jag är
men det gör jag
ångrar varenda jävla skitsak jag varit sur över
ångrar allt
JAG VILL INTE HA NÅGON ANNAN, någonsin

VARFÖR SKA DET GÖRA SÅ JÄVLA ONT? :(
tårarna bara rinner, vaknade av att jag grät efter en drömlös natt
mitt hjärta värker, på riktigt
det blir svårt att andas

kan någon säga vafan jag ska göra?
för vafan gör man när man inte orkar mer?

"How am i supposed to live without you?
How am i supposed to carry on,
when all that i've been living for, is gone"

lugna favoriter <3


Kommentarer
Postat av: Slemelie

<3<3

2008-06-18 @ 10:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0