i've been so alone without you here

1 vecka har det gått nu,
en hel vecka utan ett endaste ynka ord oss emellan, förutom ett kort hej, att jag ens skulle klara detta, det trodde jag inte var möjligt. och klarar det gör jag knappt, men jag lever iallafall och det är huvudsaken. men utan mina fantastiska vänner hade detta inte varit möjligt. ni stöttar mig och gör så att jag klarar av att klara dagen nu ska jag klara typ en vecka till sen är det nog dags att säga ett ord eller två, tror ändå inte jag klarar så länge till. att klippa banden med någon som man pratat med i princip varje dag i två år är hårt. hårdare än jag trodde. jag är inte beredd att utesluta dig från mitt liv helt. men att va bästa vänner nu går inte. trots det är du min bästa vän, och mycket mer. när jag såg dig på stan i veckan ville jag bara springa fram, hoppa upp o krama o pussa dig, men det gick inte.. så ett hej fick duga. that's hard.

i veckan jobbar jag somsagt bara 2 dagar så vi får se vad som erbjuds, hoppas på lite partaj vilket redan verkat ordnat en dag iallafall, men den andra dagen får också fixas. eller vafan säger jag? det är lov. man kan festa hela tiden typ. haha. sen blir det väl lite sovning med majsi också. och träffa andra vänner såklart. kanske shoppa upp studiebidraget och lönen också? (:
 
It's been 6 hours and 12 days. Since you took your love away.
Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0