I'm sorry

hur förklarar man för sin lillebror att han inte får träffa sin bästa kompis mer?..
jag vet inte hur jag ska säga att du inte kommer hit igen
att den där födelsedagspresenten inte blir av..
albin pratar om det hela tiden, nämner ditt namn o massa saker han vill göra med dig,
med oss
jag vill inte göra honom också ledsen, men jag måste väl
frågan är hur? orkar inte krossa en till..




iallafall, roligare saker nu!
nu om 45 min ungefär drar vi till köööpenhamn :D
tre blondiner på vift i landet där ingen av oss fattar språket
det kommer nog gå illa? ;D
hahah
ne ni nu drar vi o gör köpenhamn osäkert!

Kommentarer
Postat av: Emelie!

Köpenhamn var osäkert! Att staden överlevde ett sådant attentat! Kul hade vi! Blondinerna ^^

2008-06-28 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0