i just wanna start over with you

jag önskar att detta vore en mardröm!!!!! en mardröm som jag kunde vakna upp ur, NU
då hade allt varit bra, jag hade kommit hem och blivit lycklig ,vi hade fortfarande existerat
vi hade förmodligen legat i min säng och haft det mys
kollat på film och käkat godis till frukost, njutit av varann

men detta är verklighet, ingen mardröm
och jag vill inte det här
JAG VILL INTE
jag vill bara börja om på nytt med dig,tänka på det som gick fel och göra allt ännu bättre, perfekt
jag vill inte se dig ledsen, det gör ont ,det gör mer ont än smartan jag känner över att ha förlorat dig
din lycka är viktigare än min lycka

jag vill inte känna såhär mer ,jag känner mig olycklig, så jävla olycklig
jag mår illa och har en konstant klump i magen
ett tryck över bröstet som gör det svårt att andas
jag har alltid nära till tårarna, varenda liten sak någon säger eller gör, som är det minst fel, får mig att bryta ihop direkt
NEJ, tiden läker INTE alla sår, tiden gör inte mig hel igen'
det finns en sak som läker mina sår, en sak som gör mig hel
det är att få börja om, med dig vid min sida

men hoppas går inte, jag kan inte hoppas. jag kommer säkert bara bli mer sårad om jag hoppas, men ändå gör jag det, innerst inne. innerst inne hoppas jag på dig och mig. men med min otur så kommer jag få vara ensam.

önskar att du fanns här hos mig nu..
fan

Kommentarer
Postat av: oliven

jag älskar dig!

2008-06-22 @ 18:24:50
URL: http://oliviajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0