godmorning rain

nu är klockan strax halv 8 och jag ska snart jobba ....
gick alltså upp 7 idag .. =/
inte nog med det så är jag typ sjuk, illmående+hosta+lite feber
alltså kan jag inte jobba alls länge, ska nog stanna 2-3 timmar bara
ska bara se till att öppna oså så ingen står ensam för det får vi inte göra idag
hoppas bara att vi inte står ute!! då dör jag fan :(
haha jag är alltid så överdriven har jag kommit på,
men seriöst, ute i detta skitväder?
don't pink so

förresten vill jag passa på att gratta min egna dagiskompis nina! <3
om hon nu läser vill säga ;) nina fyller 17 :D:D wow! finally
iaf så är hon en av dom som jag tycker om MUCHOS, hon finns alltid där
hoppas din dag blir bäst!

förresten, detta vädret,
är inte det så jävla typiskt svensk midsommar?
ibland blir jag så jävla tröttttt på sverige

ak jag längtar till thailand om typ 2 år!

Kommentarer
Postat av: NINA!!!

ÅH. tack emma!! :D dagsikompisar håller ihop! :)

tack, verkligen! du är en underbar tjej, och dig tänker jag inte släppa ur mitt liv på länge! :D du är som en godis, man vill bara ha mer ;) hihi. puss på dej! <3

2008-06-20 @ 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0