eh hej

jag vaknade nyss..
okeej tänker kanske ni som inte känner mig så bra
men ni som gör det blir nog lite förvånade :)
jag brukar sova till 10 max typ, om jag inte varit vaken halva natten
eller förra sommaren sov jag till 14.45 en gång men iaf
igår gick jag typ o la mig halv 1 och sov till halv 1
alltså 12 timmar!!! shit pommes jag börjar sova som ett viss X
men jag behövde denna sömnen, har inte sovit ordentligt på en vecka
men nu trycker jag i mig hostmediicin så jag däckar
annars är det värsta som finns att sova
vakna är jobbigt men inte lika jobbigt

sängen känns så jävla tom när man ska sova, så stor..
haha trots att du o jag brukade trängas i min 1,20 säng
och typ sparkas i sömnen, och bråka om täcket
så är det precis vad jag skulle behövt nu, lite sängbråk, tolka inte mig fel nu ;)
att vakna brukar va ganska tufft, man letar efter personen, tror att han kanske bara är på toa eller något.
men man måste inse att han inte är där.. det gör ont

idag va jag dock alldeles för groggy och när folk frågade hur jag mådde, så visste jag inte
orkar inte tänka. det är skönt
mer såna stunder tack! med en slutkörd hjärna

iaf, kanske ska till stan med hanna nu, o så träffa oliv
och bio ikv med caroline, satc
imorgon fika med jenny sen ska jag träffa majsi
och på onsdag ska jag nog träffa caroolina
kanske köpenhamn på torsdag med carro
fredag?
lördag jobb
söndag?

aja .. jag ska va ärlig mot er
det enda jag egentligen vill just nu är att sova
men jag sysselsätter mig så jag inte tänker så mkt
.. så vill ni göra ngt fredag elr söndag så säg till :D
pusshej

Kommentarer
Postat av: Caroline

EMMA! vi måste verkligen komma iväg till köpenhamn! om vi inte hittar nån, sticker du och jag då bara? jag villvillvill dit!

2008-06-23 @ 17:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0