bye bye happiness

igår .. jaud va hände igår, o i fredags. jo i fredags kom frida hit, long time no see.och vi träffade sannus. det va mkt mysigt, kom snart hiit igen! igår så jobbade jag och sen träffade jag maja o mikki. det va väldigt mys, vi "kollade" på film, men störde oss mest på den engelskthailänska dåliga textningen xD sen åt vi godis o lyssnade på gammal musik. vår sommaren 04' musik. det väckte en hel del minnen och en hel del tårar. men det var en mysig kväll med mysiga tjejer. nu så är det dags för väla, och ikea. det är ändå söndag och då gör man typ ... inget så. sen i veckan jobbar jag bara 2 gånger om ni undrade. så jag har mkt tid :) yeey

och du du du du. fan ta dig. fan ta att man kan älska någon såhär, det gör så ont. fan ta att du är så fin, så det smärtar att se dig. fan ta att du allltid varit snäll, så jag kan inte vara arg. fan ta att du va världens finaste pojkvän, så det gör så ont att förlora dig. fan ta att vi va bäst, jag vill ju aldrig ha någon annan. fan ta att jag saknar dig såhär, jag verkar patetisk. fan ta att jag vill få tillbaka dig så jävla mycket, det är nog inte normalt. åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0