against all odds

jag vet liksom att folk läser
men ni är verkligen sämst på att kommentera:)
jag har en fråga, för jag har förstått att jag och vissa vänner inte är helt överrens.
skulle ni kunna offra er egen lycka för att göra någon annan lycklig?
alltså, om en det gör dig ledsen att göra en sak för en annan person och det du gör. det gör personen i fråga lycklig, skulle ni göra det då?
jag skulle göra det, jag gör det. det är självklart för mig
men jag vill veta var ni står :)

MIN KUDDE LUKTAR SOM DU, nu kanske jag sover gott :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Emma, finns det något jag kan göra för att göra dig gladare och lyckligare försöker jag mer än gärna :)

2008-06-22 @ 11:29:51
URL: http://jennyfalkstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0