varit vaken 8 timmar ....

det va mkt hårt att släpa sig upp för sjukhusbacker kvart i sex imorse vill jag lova men jag klarade det. :O när jag kom dit fick jag vänta innan huvudentrén öppnades kl 6 för att sedan virra mig fram bland korridorerna o gångarna till städ. väl där fick jag lite grejs, skåp osånt. sen fick jag heta kläder. vita sköna byxor och en piké och gick för att byta om. sen mötte jag lilla boodil som ska visa mig i en vecka nu och vi började. vi städade typ tandOP, hörselvården, syncentralen, allmänmedicin och lite utav kulveratarna. sen pausade vi i 30 mins också :D väl uppe på hörselvården där jag har vart en del gånger träffade jag J's mamma. <3 saknar henne :( haha. jag är helt sjuuukt trött nu men jag får tänka på att jag tjänat 400 kr idag så :) det duger ju. men 06.00-11.00 är helt ok för man kan göra saker efteråt, gäller dock att lära sig ställa om tiden oså men det lär jag väl mig såsmåningom, nästa vecka o 4 veckor framåt städar jag dock själv och det kommer bli läskigt vill jag lova. men mer "intressant" uppdatering om det framöver haha.

idag fick jag dessutom mitt nya maestrokort. mitt gamla hade blivit avmagnetiserat elr va det heter. och det nya kortet hade både ny design och ett sånt gulligt chip. det läskiga är att jag typ önskat mig ett nytt kort i smyg (för det nya är mkt gulligare) sen 2 dagar senare slutade mig funka. HIHI :R

time to eaat and sleep a little
PUSS / EMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0