till olivia

tänkte skriva ett litet inlägg om min kära vän OLIVIA SÖDER
vill först bara klaga lite till.. om jag gör ngt på dagen. typ jobbar/solar ngt sånt, så är jag astrött.så nu klockan 11 ska jag sova tänkte jag :D men kommer vakna 12 igen o sen vända hela dygnet.

iaf hade jag skrivt typ 10000000 meningar om oliven, men det försvann :S:S:S:S så ska försöka igen.

olivia söder och jag möttes.. haha ne jag vet inte när :/ iaf så började vi på samma skola i augusti 2003. hallägraskolan, hon i 6c och jag i 6e. jag vet inte hur eller när faktiskt, har en läskig minneslucka just då. men enligt en gammal dagbok började jag nämna hennes namn på hösten någon gång, så snart är det 5-årsjubliéum älskling :D vi blev väldigt nära vänner direkt typ, vi började prata på msn och sen började vi gå ut o promenera typ. och sen va vi fast ;) haha. det är sjukt vad vi gått igenom egentligen, vi lärde känna varann som två småflickor påväg in i vuxenvärlden, vi hade typ precis börjat använda bh's på våra obefintliga bröst xD haha, vi har gått igenom fjortisperioden och allt och nu är vi nästan vuxna. och genom alla dessa år har vi stått varann lika nära. en period så brevväxlade vi också, hahaha. vi klagade på våra problem och bestämde att vi skulle flytta till en stuga i skogen xD vi avslutade alltid våra brev med typ att vi va som piff o puff, yin o yang o allt. det stämmer nu. olivia är en stor del av mitt liv, vi hör ihop. som systrar. för ibland så bråkar vi, mkt. är otrevliga o snäsiga mot varann, men jag tycker det visar på vår starka vänskap. för bara äkta vänner kan bråka, de vet att de blir vänner igen, vilket vi alltid blivit! redan från början blev oliven en av mina nära vänner, tillochmed en av mina bästa! det är inte så konstigt egentligen, alla ni som träffat henne vet ju hur underbar hon är. hon är en ganska arg människa, haha. det kan faktiskt vara väldigt bra, för när någon sårar mig är olivia alltid där med sina små knytnävar. haha. oliven finns alltid alltid där för mig. dag som natt, vinter som sommar, i regn o solsken. hon vet allt om mig, varje liten skitdetalj som är för pinsam för att nämna för andra. hon vet. det är det bästa, jag har inget att dölja i vår vänskap. hon har alltid ett stöttande ord, (eller skäll om man är dum), och hon kommer på en minut om jag ringer henne och gråter. vår vänskap växte sig stark direkt och den är lika stark nu, tänk att vi klarat dessa jobbgia tonåren. det spelar ingen roll med olivia, om jag träffar henne typ 1 gång på 2 veckor eller varje dag, hon är fortfarande en av de bästa, en av MINA bästa. jag hade nog aldrig klarat mig utan olivia söder, för har hon en gång kommit kan man aldrig lämna henne. hiih.

det jag ville ha sagt med den här onödigt långa texten är nog egentligen något kort. olivia är den mest underbara och omtänksamma människan som finns, jag är henne evigt tacksam att hon finns i mitt liv. dock är jag sämst på att visa min uppskattning så jag hoppas jag gjort det nu? (: olivia du var, är och förblir min bästa vän, jag älskar dig till månen och tillbaka 100 gånger om. tack för att du är min <3


Kommentarer
Postat av: oliv

emma, min och bara min emma.

killar kan komma och kilar kan gå, men vår vänskap består! så är det bara, och du ska veta att jag älskar dig ända innifrån själen gumman!

du och jag mot världen <3

2008-07-03 @ 23:43:57
URL: http://oliviajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0