pft

JÄTTTEKUL, VERKLIGEN :D:D trodde jag betydde mer efter så lång tid, men obviuosly not baby. åååh jag blir så jävla trött. nu är jag inte så värst ledsen mer, mest arg. sur. förbannad. ne mest trött faktiskt, trött på att vissa har sån sjukt äcklig dubbelmoral, säger en sak o sen gör en helt annan. hur ska man kunna tro på de där orden om det som händer dagen efter motsäger det helt. JAG BLIR SÅ LEDSEN PÅ DIG, trodde mer om dig faktiskt. och det gjorde många andra också. but i guess i was wrong baby. jag är så jävla patetisk och jag hatar mig själv för det. jag önskar att jag kunde sluta ta åt mig och bara, jag har ju varit lika dum. eller ne, orden sårar. och mina ord om dig är enbart bra. jag är dock orolig för dig. kanske jag inte borde va, du förtjänar inte direkt min oro.. denna dagen blev inte heller bra. du sa ju att jag behövde att inte tänka på dig eller va det va, njuta av lovet. yeah right. allt flyter på, dagarna smälter ihop och allt är grått. saken är den, att folk såg oss tillochmed o sa att vi såg så lyckliga ut när vi satt där tillsammans o pratade.. och så kände jag med. men när du går iväg så är jag olycklig igen. jag vill inte ha det så. trots dettta såå. aa..... AAHA CZmhjikbgcv< hejdå pallar inte detta mer.

Kommentarer
Postat av: annika

du räcker till mer än någon annan ems!

i'm here for you

2008-07-14 @ 21:00:32
URL: http://annikasomfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har nu hänt mrs? <3

2008-07-14 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0