only you can bring color to my grey world

gårdagen hos hanna var trevlig. för mkt av det goda dock. men tack älskling <3

denna dagen har mest varit meningslös. precis som många andra dagar är.. jag lever i en grå värld. jag är inte lycklig. förlåt men det är jag inte. jag har aldrig kännt mig såhär värdelös eller kännt att allt jag gör är meningslöst. det finns EN sak jag behöver, men det får jag inte. det finns EN person som kan ge min gråa värld färg igen, han vill inte ha mig. det är kanske konstigt för vissa men detta är nog det värsta som hänt mig. har aldrig aldrig någonsin kännt mig såhär olycklig. förut om jag mått dåligt har jag iallafall sett en utväg eller vad man ska säga, jag har vetat att saker kommer lösa sig. nu tvivlar jag starkt på det.

jag behöver dig men det är för mycket begärt
and i really don't know what to do

Kommentarer
Postat av: emma

jag vet hur du känner gumman. och jag vet hur jävla jobbigt det är att höra när folk säger att de tror att de vet hur det känns. men du vet så väl att jag vet. och du vet också så väl att man klarar sig igenom det även om det nu känns helt jävla puckat att säga så. för du kommer bli lycklig igen, så va bara stark nu och ta dig igenom den här skiten så kommer det bättre dagar snart <3

2008-07-06 @ 21:21:18
URL: http://emmasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0