now i'm feeling fine

jag lever ;O trots sömnbrist, ont i kroppen och 9 timmars jobb.. men idag ska jag sova!! o alla andra ska festa, men sånt är inget för mig nu på vardagarna.. kom hem typ 11 igår och då va jag helt död idag. tänk då om jag skulle festa ikv.. ohmy, jag hade typ inte överlevt morgondagen som består av 9 timmars jobb, igen .. faaasen. ska jobba typ 18 ggr sammanlagt till på båda jobben. det fixar jag. och sen, jag mår bra igen tror jag. jag ler igen och klumpen är borta. ska leva mitt liv nu och ha så jävla kul :) i love it. and my friends. hiih. en mysig dag hade jag igår förresten, det ska jag berätta om. först va det dags för jobb, bara 4 timmar igår dock. 6-10. sen strand tylösand med carolina o signe, där hittade vi också matilda, olivia juliax2 m.fl. mkt nice. sen hem i fixa o sen cyklade jag till söndrumshallen. där träffade jag micki o vi höll maja sällskap ett tag. sen cyklade jag o maja ner till stranden där sanne o hanna satt o det va mys, sen kom anna en stund också. en mysig dag helt enkelt, :)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0