nananana life goes on

så jävla trött. ligger o sover i solen ibland men det blir för svettigt typ :( skulle in o byta mysik på datan så kom molnen o jag kunde ju likagärna snickra ihop något här. jag fattar inte hur man kan bli så svettig av att sola? jag somnade förut (ÄR HELT SLUUUT) och sen när jag vaknade va jag helt urklig. blä för det. jag har typ lyckats "vända" på dygnet ganska bra så jag brukar inte va så trött när klockan ringer 05.20 men idag va det helt sjukt. gick o gäspade hela jobbdagen och höll på att somna stående. så cykling ut till tylö kändes lite .. påfrestande. får väl köra på stranddag imorgon istället. nu går soljävlen i moln igen ändåså, vilken äcklig sommar vi haft. blä. hade ju inte tackat nej till att resa någonstans typ, nu??! idag såg jag ännu en het kille på sjukhuset (inte patient som tur var), tänka sig att där finns många snyggingar. han va sådär söt o snygg o hade världens sötaste leende så jag blev helt sådär igen när jag log o vi nästan gick in i varann, som en fnissig liten fjortis. det känns ganska kul faktiskt. xD lite sånt oskyldigt flörtande är ju alltid trevligt, det livar upp stämningen lite. haha. men den där känslan, i maggropen och hjärtat. som bara du kan få fram, den finns inte för någon annan. det är liksom som att du väcker allt till liv. du är liksom.. bäst fortfarande. men jag ska vara stark, och jag har inte pratat med dig på länge nu, jag är stark. jag älskar dig, men jag ska lära mig att älska mig mer. detta ÄR bra. jag klarar mig, det har gått 37 dagar och jag lever utan dig, det gör ont men. jag lever och det är huvudsaken. (:

NAE BACK TO THE SUN
puss, Ems
"hello, i miss you quite terribly"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0