my my, how can i resist you?

yesterday.. jani. jag träffade först en vän på dagen/eftermiddagen. det va jättemysigt och roligt. jag blir glad av dig. sedan var det dags för mat och sen åka till fyllinge med hanna lisette osv. sen skulle vi till stan och hade bråttom till bussenså vi började springa. då bara vek sig mitt ben helt plötsligt och jag ramlade :( skrapade hål på legginsarna och knät och skrapade armbågen oså.. det gjorde så jävla ont :S ytliga skrubbsår gör mycket ondare än något annat tycker jag. så jag åkte hem för att tvätta bort gruset ur såret oså. sen ringde marcelo en snabbis bara oo sen vid 12 kom sanne in och vi satt ute och pratade till halv 2 ungefär. <3 det var väldigt välbehövligt, du förstår som ingen annan. =) somnade vid 2 tiden, då hade jag varit vaken i 22 timmar..

nuuuuså ska jag in till staden och fika med marica + ninni. underbara dom också. fan vilka underbara vänner jag har. :) ikväll ska jag käka på wild west med familjen tror jag. någon som ätit där? sen ska jag kanske treeeffa sanne vi får se babes. puss

/ EmS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0