JULI :O

pratade ganska mycket med en saknad vän igår. det va skönt, och kändes väldigt bra. tro det eller ej. dock pratade vi om helskumma saker sen när det började bli natt. haha. jag saknar dig, jag älskar dig. men mest av allt, jag behöver dig i mitt liv. är det som vän så är det mycket bättre än inget. jag har då dock börjar komma till insikt nu, hihi. jag tror vi behöver tid ifrån varann och lösa saker för oss själva, det är inte bara du som behöver det kom jag på nu häromdagen, utan jag med. efter 2 år kan det va rätt bra att komma ifrån varann och försöka leva varsitt liv ett tag. hittar vi tillbaka till varann så gör vi det, annars kanske fortsätter vara enbart bästa vänner, eller inget alls. det är upp till ödet att bestämma. jag orkar inte tänka på en massa "om" oså. det som händer, det händer. dock ska det bli jätteskönt att prata på söndag.

igår mina vänner, då tog jag o hannaH en välbehövlig fika och promenad på stan. Sen på kvällskvisten vandrade jag och carroC ut till tylösand och tillbaka (!), sen hälsade jag på ninni i hennes nya lägenhet. mktmkt fin :)
idag ska jag jobba :(:(:( börjar klockan 1 .... underbart i detta väder :D not. ska försöka ta med en bok eller något. det kommer bli tråkigt och varmt. men imorgon,fredag & lördag är jag ledig :D

jag och min musik ni vet, haha. jag lyckas ofta hitta låtar som beskriver EXAKT vad jag känner. kan ju inte bara låta dom va nu då ;) jag måste ju visa. haha. jag känner mig ofta rätt så löjlig som skriver här, men jag tror jag behöver skriva av mig. if you don't like it, don't read it :)

It's not easy, just one more try
Is this really just the moment where clouds do fly?
I am sorry - please take your time
Oh, you'll never find a bigger love than mine
Oh, please don't go, don't break my heart
I miss you so, don't tear apart

Kommentarer
Postat av: nina

DU! :) emsi, jag tycker vi tar en promenad på söndag eller nått?

2008-07-03 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0