It's just easier than dealing with the pain

den åttonde varje månad. då kommer jag bli påminnd om dig,om oss. det var ju "vårt" datum, och det är det fortfarande för mig. idag är det den åttonde. och gissade vad jag tänkt på hela dagen? jo.. dig. dig dig dig dig. mer än vanligt. och jag tänker på dig nästan hela tiden i vanliga fall. har gått o städat i 5 timmar och hela tiden har mina ögon tårats när ditt namn ploppat upp i min skalle. DU ÄR SÅ FIN.. det är också 9 månader kvar till min artonårsdag idag. men det spelar ingen roll. inte så länge jag inte har dig.. fan jag är verkligen hur jävla patetisk som helst. men ingenting, ingenting spelar längre någon roll. jag har tappat all kontroll över livet, och det är ju bara du som kan vända allt rätt. precis som du gjorde förra gången, du kom som en ängel och räddade mig. nu har lyckan vänt mig ryggen igen och jag kan inte se utvägen. 26 månader skulle det varit idag.. fyfan. det gör ont i mig när jag tänker på det, på dig, på oss, på allt. på hur olycklig jag känner mig utan dig, ingenting känns rätt utan dig vid min sida. hur fan kan man va såhär jävla patetiskt beroende av EN person?!

om jag fick ett val, att välja mellan typ alla pengar i världen eller att få dig. då hade jag tveklöst valt dig, så stor är min kärlek till dig. men det är ju försent att säga det nu. allt är för sent och jag har mig själv att skylla. jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden och ha dig här. det är löjligt att önska sig något man inte kan få, jag vet. men det är det enda jag vill ha nu, det enda jag önskar mig, är dig.
forever yours. :(

Can you help me remember how to smile
Make it somehow all seem worthwhile


It seems no one can help me now
I'm in too deep
There's no way out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0