i wish i could hate you

idag har jag inte uppdaterat :O förrens nu dock.. hiih. det är typ rekord tror jag... men typ inget händer i mitt liv på vardagarna ändåså så. igår jobbade jag somsagt 2 pass. så vid 5 va jag helt slut.. åkte o lämnade en resväska o så och åt. sen pratade jag i telefon hela kvällen. olivia, sara och marcelo blev mina offer. haha. idag har jag sovit.. och rensat mitt rum. mamma har fått något slags städdille så hon rensar överallt. hon fyller sopsäck efter sopsäck och idag tyckte hon det va min tur. så jag har slängt allt ifrån tidningar till kläder och skivor. det är nyttigt att slänga, det känns skönt. jag tycker det känns lite som att en liiten tyngd lyfts från axlarna ju mer du slänger. så mamma borde flyga omkring nu, hah. detta vädret.. jag blir typ deppigare. finns inget att göra på dagarna mer än att gå i stan, och på kvällarna sover jag ju runt 8-9 så känns ofta onödigt. lever för helgerna somsagt. hanna o liss ville gå på stan men jag bara sover hela tiden :( känner mig så traaaukig. ska prata med majsing sen iallafall. hon börjar 6 imorgon hon med så hon förstår mig ;D ikväll skulle jag festat.. men nae. får typ inte heller, då skulle jag åkt dit vid halv 9 typ o då ska jag börja göra mig redo för att sova så. jävla bajs att den inte kunde va på helgen?!?!? men neee varför ska jag ha tur? :)
läste min gamla blogg. en jävla skillnad på sättet jag skriver från då till nu, då skrev jag enbart om kärlek typ, nu bara deppar jag. hahah. jag är verkligen löjligast, =) and i still miss you so damn much, i wish i could hate you. imoorgon ska jag städa o så, äta frulle med sara på jobbet. ganska najs att äta i typ 30 mins o få betalt för det :D har egentligen inte laglig rätt till så lång rast, jobbar man 6 h eller mer har man det men jag jobbar 5.. dock så tar jag mig den friheten. kom på en sak som jag ska lägga till i detta mkt osammanhängande blogginlägg. jag ska bli folkpartist, dom är übercoola.

PUSS/EMS
We can't cry the pain away..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0