i thought i told you...

Don't wanna think about it
Don't wanna talk about it
I'm just so sick about it
I can't believe it's ending this way
Just so confused about it
Feeling the blues about it
I just can't do without ya
Tell me is this fair

Is the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?
Should have known better when you came around
That you were gonna make me cry
It's breaking my heart to watch you run around
Cause I know that you're living a lie

But that's ok baby, cause in time you will find
What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around

 denna låten stämmer så väl överrens men hur jag känner nu. jag vet inte ens va jag ska skriva... så den får beskriva det. jag är bara så.. chockad. samtidigt som jag inte är ett dugg förvånad. den personen jag kände så väl, skulle aldrig hålla på såhär.. men med den person jag fått se nu sen 1 månad tillbaka så förvånad ingenting mig. detta är inte den person jag lärde känna för mer än 2 år sen. detta är någon helt annan. det skrämmer mig. den person du visar nu, känner jag inte. det kanske underlättar lite, för jag saknar den du va förut, inte den du är nu. så.. detta gör ont som fan. fattar inte hur man kan påverkas så av en person?! iaf. ett stoooort tack till oliven och pau som kom direkt igår, det betydde så mkt <3 men iaf. ska man tro på karma så, du kommer nog få igen detta på något sätt någon gång ska du se... eller nja, få igen o få igen.men aa. kunde inte sova inatt, vissa saker lämnade mig helt sömnlös.. så jag är helt slut.. men ja. jag ska nog också se till att njuta av att va fri precis som du gör. det är skönt. men jag behöver dig. men tyvärr, att va vän med dig just nu efter detta känns omöjligt. det får gå ett tag först. för att citera min mamma innan jag vilar. han är inte värd mina tårar. PUSS

Kommentarer
Postat av: oliv

jag älskar dig <3

2008-07-18 @ 15:14:23
URL: http://oliviajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0