i think i have a problem, i think i think to much

mitt humör växlar på en sekund. förut kände jag mig jättestark o typ: yeah jag klarar detta. nu så bara .. ne, jag behöver diiiiig. hur kan man ha ett sånt här behov av en person?! det är väl svårt att vänja sig av med det eller något. don't know. tycker bara detta är så jävla jobbigt. varje jävla morgon på jobbet går jag omkring med tårar i ögonen och tänker, för mycket. måste sluta med det! pronto. imorgon är det sista tidiga morgonen för veckan. 11 tidiga dagar kvar. det är inte så mkt så det klarar jag! känns skönt att kunna räkna ner, tänk på alla föräldrar o sånt, dom kan inte direkt räkna ner dagar tills dom får sluta jobba. min mamma tillexempel har typ 29 år kvar innan pensionen.. om hon ens får gå i pension så tidigt det vet man aldrig. nu så är det snart helg, hoppas på mkt roligheter. dock inte med majsi t.ex. eftersom hon jobbar :( men med andra däremot, kanske linnea?:D blir skönt med helg. jobbar dock 13-17 på lördag... -.- men jag får stå ut. om 2 veckor så är allt över :D can't wait. ska sova nu typ. är helt slut ... min kropp orkar inte mer. haha

/ Ems
Don't tell me you're sorry 'cause you're not..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0