I just miss you, that's all...

idag har varit en lång men mysig dag =) tänkte bara på oss på förmiddagen men sen var jag sysselsatt. dock sov jag ett tag, såå skönt. på eftermiddagen mötte jag upp maja :) vi vandrade omkring i stan ett tag o sen gick vi till videomix, ne förlåt hemmakväll menar jag (iih). där köpte vi på oss chips, bilar, choklad och dricka och gick ner mot nissan. där satt vi en stund o bara pratade o myste, det va jättehärligt. sen gick vi lite på gina o ner mot bibblan för hon ville inte gå på toa på mcD. sen fastnade vi i sagorummet ett tag, det är sååå mysigt där. i löv it. seen åkte vi hem till majsi o hämtade cotte och gick ner mot stranden, där gick vi ett tag och sen var det dags för mig att möta upp familjen. vi gick till det nya huset för att välja rum, mäta o sånt. jag fick rummet jag ville ha :) ensam på bottenvåningen :D woho. sen satte jag mig med adam och pratade istället, för att mäta väggar är jag inte så intresserad av. vi ska köpa huset av hans familj så det va tur att han va där iallafall haha. nu är det ännu en gång dags för en tidig kväll, igår hade jag dock assvårt att somna.. hade magkramp och sånt :S MENMEN. imorgon ska jag jobba asmkt.. först på städ mellan 6-11 sen med jordgubbarna mellan 13-17. det blir en låååång dag :( och jag kommer däcka sen. godnatt på er

/ems

Kommentarer
Postat av: oliv

du har inte sagt nått om flytta? :s ..

2008-07-08 @ 23:39:52
URL: http://oliviajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0