i just can't help it

ännu en jobbdag. och jag är såå trött. tänkte först åka ut till stranden men det är små luriga moln på himlen+ jag är trött så orkar inte riskera det. ska nog vila istället. gjorde aldrig det igår. idag på jobbet hände en lite äcklig sak :( jag städar först tandoperation typ. o då skulle jag städa de 2 använda salarna. så städade jag sal 1 elr ngt och såg en liten sak på golvet så hämtade handskar för att ta upp den. när jag fick den i handen såg jag att det va en blodig tandflisa :( de som känner mig vet att jag HATAR blod. jag svimmar nästan av det. så det är inte så konstigt att jag blev helt yr av det? Fy säger jag bara. hoppas verkligen att jag slipper mer sånt i fortsättningen :( igår lyckades jag somna runt 22 :D men 7 timmar räcker inte för mig ... jag är typ klenast.

imorgon hoppas jag att de planerade planerna blir av. haha. jag är ju ledig hela helgen :)
BARA 5 TIMMAR KVAR PÅ JOBBET THIS WEEEK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0