hard work work

ska iväg o jobba strax.. andra gången idag :/ har redan jobbat 5 timmar idag :( det är konstigt ändå hur ens humör kan växla. började morgonen med att gå omkring o gråta medans jag städade, det va runt 6-7.. (städar själv som tur är xD) sen framåt 9-10 typ dansade jag omrking med min iPod på högsta volym. när jag städa omklädningsrummen så kom en apsnygg kille i 20-årsåldern och så log han mot mig och då blev jag helt sådär ni vet. sen dansade jag vidare. hahahha. känner mig som en sån unge som nyss kommit in i puberteten. mitt humör växlade verkligen på en sekund xD

idag har det gått exakt 4 veckor ... fyfan.

OCH JAG UNDRAR FORTFARANDE VEM SOM KOMMENTERADE ANONYMT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0