fuck that shit

du är en riktigt dummis ibland. dina vackra ord va väl ljug dom också. jag kan inte tro något du säger nu ju, för det du sa förra fredagen kändes ju ganska meningslöst dagen efter om man säger så... :( PFFFT. idag är jag jättesur på dig, utan anledning. eller jo visst har jag anledning, men liksom, du har inte gjort ngt speciellet dumt idag, bara känner mig arg. SÅ SKÖNT. jag har gått i en månad och varit helt förstörd för att du va så perfekt och jag bara grät. nu har du varit litegranna dum och jag blir asarg. väldigt nyttigt. men du har dina ljusa sidor, mest ljusa sidor faktiskt. saknar bara att se dom. förut brukade du alltid visa dom, nu känner jag knappt igen dig.. eller jo när jag träffar dig själv gör jag det. men sen när jag hör hur du betett dig av andra som träffat dig, då är det inte "min" J som dom pratar om. jag blir nästan rädd. men det kanske är för att du inte är min längre som du blivit sån, du kanske firar på något sätt? firar lyckan att vara fri från mig. haha, nae inte vet jag. jag vet bara att just nu behöver jag ett jävla break från allt detta jävla kaos, min hjärna har ju gått på högvarv i fyra veckors tid för att älta allt. så nu så pausar jag från ältandet, jag kommer tillbaka dit sen. MEN NU SÅ BEHÖVER JAG HA ROLIGT, inte bara lite kul, utan sådär sjukt sinnessjukt äckligt kul. så det får fixas helt enkelt. pronto. typ imorgon. yesyes. nu ska jag sova igen. fan va jag sover. men sover bara 6 timmar/natt så jag vilar på dagen. rix fm sen ju, får gå ner en stund iallafall innan jag ska sova.
PYSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0