can you help me remember how to smile?

väldigt få saker händer i mitt liv på vardagarna nu, jag sover, äter, jobbar, pratar i telefon o sover. ibland umgås jag med vänner, men det är inte ofta jag orkar.. så helgerna är det jag ser fram emot nu! idag har jag jobbat 9 timmar :( först 5 timmar på städ sen 4 timmar med jordgubbarna. tjänade iaf typ 700 idag elr ngt så har tjänat ca. 1500 kr på 3 dagar. det är ju inte fy skam iallafall, varje morgon när klockan ringer 05.20 tänker jag. pengarpengarpeeengar=kläder. då blir jag lite piggare iallafall, tro det eller ej. snart är det helg och jag är HELT LEDIG!!!! då ska jag sova :):):) och festa kanske o träffa sötevänner. sen helgen efter blir det nog stressss men det löser sig. ne nu ska jag fortsätta smaska på min polkagris med smak av sur jordgubbe :R  sen är det dags att krypa till kojs. alla jordgubbskärringar tröttar ut mig!!! så jävla jobbiga, dom klagar konstant på allt och de verkar tro att jag plockar dom, säljer dom OCH sätter priser,, åh. längtar till jordgubbarna tar slut :(

tro mig när jag säger att jag försökt, jag har försökt glömma dig. tro mig när jag säger att jag försökt sudda bort bilden av dig från min näthinna. tro mig när jag säger att jag luktar på massa nya saker varje dag så att jag ska förtränga lukten av dig. tro mig när jag säger att jag nyper i mina läppar så att jag ska glömma den underbara känslan när dom möter dina. tro mig när jag säger att jag försökt, jag har verkligen försökt hitta dumma saker med dig så jag ska sluta tycka om dig. tro mig när jag säger att jag varje dag försöker hata dig. tro mig när jag säger att jag bankar mig över hjärtat varje dag för att försöka få igång det igen. tro mig när jag säger att jag försökt med allt, för att glömma dig. tro mig när jag säger att jag trots alla försök, fortfarande älskar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0