black and gold

jobbat sista dagen nu på typ 3 dagar :D känns så skönt. nästa vecka är det dags för mig att gå ensam :( har tjänat ca. 2500 kr nu på 5 dagar :D det tackar man ju inte nej till iallafall ;) efter jobbet var det dags för en mysig lunch med morfar, vi gick till yoss och jag åt kyckling typ. min morfar är verkligen bäst, han finns alltid där för mig <3 efter lunchen oså var det dags att gå till viktoriakliniken ännu en gång .. har varit där typ 5 gånger i år xD hahha. men jag har ju haft hosta och sånt nu i 5 veckor. vilket är alldeles för länge. fick tillomed hostmedicin och en annan medicin men det har inte hjälpt. har bara fått fler symptom :/ så idag gick mamma med mig dit och då va det hela köret, lyssna på lungorna, kolla i halsen, öronen osv. sen fick jag ta CRP-värde. typ sänka. jag hade högre än normalt vilket tyder på något.. så jag fick antibiotika denna gången istället. hjälper inte det blir det typ lungröntgen elller något läbbigt. vilket jag gärna slipper. spenderar tillräckligt med tid på sjukhuset nu :( nu är det iaf helg och jag ska träffa vänner, underbart <3

förresten är jag sur. på aftonbladet. jag läser alltid aftonbladet på internet, men det är ju uppenbarligen en röd tidning, allt detta jävla klagande på fredrik reinfeldt. mona sahlin är ju så hiiiiiiimla bra? ne juste :) i do not like her. fredrik <3 även om alla tidningar borde vara oberoende politiskt är dom inte det och det stör mig!!! alla dessa rubriker om allt dumt reinfeldt gjort, + att de framställer mona sahlin som ett jävla helgon. yeah right.. men aftonbladet.se är ju den bästa nättidningen så kan inte sluta läsa den :/ hahah ville bara ha det sagt

ska tipsa om en asbra låt också :) sanne skickade den till mig
när jag loggade in på msn så skrev hon:black and gold och jag typ Öh va. trodde först hon syftade på den där äckliga ölen ni vet som är svart o guldig... xD men sen skickade hon länken men denna underbara låten:
http://www.youtube.com/watch?v=eHuebHTD-lY&feature=related

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0