a sweet escape

goodmorgon people. ligger med min laptop i sängen och är sådär småhängig haha. igår va iallafall en naaajs kväll! började med att keka med mamma o lars, haha. sen fixade jag sminken o håret och drog på mig kläder, och skoor. jag fick skoskav redan när jag kommit till österskans och ändå klarade jag att skaka rumpa till runt 2 sen. sen drog jag mig ut till mikki där även maja fanns. sen kom sanne, sofia, henrik och mikael ut också. =) vi förfestade lite, spelade guitar hero medmeera. men helt plötsligt va klockan halv 12 och jag, miki, maja o sofia fick springa till bussen. i klackar :O fyfasen. vid busshållplatsen träffade vi max :D det va trevligt. sen på bussen träffade vi några göteborgare som ville att vi skulle guida runt dom i stan typ men neee så vi satte oss på 50-bussen mot fina laxen för lite parteey. väl där framme fanns mkt folk jag kände och det va ju trevlig stämning, så det va ju rätt så najs. skakade rumpa för fullt med massa snyggingar tills mina fötter typ blödde. fyfan va ont jag har i dom nu, när jag hoppade av bussen i stan igår hade jag så ont att jag tog av skorna så :( iaf träffade jag najs personer, både nya och gamla, speciellt en hahahha. men det va igår det. men aa leva livet va ju det jag skulle göra så, nu kör vi på det :D PUSSSSSSSSSSSSSS



har inga bilder från igår så det fick bli en gammal från nyår på oss 3. gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0